PROGRAMY B2C

Program dla konsumenta wymaga nie tylko dużej wiedzy o lojalności, lecz także kompetencji w zakresie jego promowania i budowania popularności wśród klientów docelowych.

Nad wdrożeniem i obsługą programów pracuje doświadczony i rozbudowany zespół specjalistów, którzy znają i rozumieją specyfikę programów dla klienta docelowego.

Realizacja skutecznego programu dla konsumentów wymaga nietypowych kompetencji.
Programy tego typu często zawierają elementy konkursu, loterii czy sprzedaży premiowej.

Możesz liczyć na to, że ograniczymy Twój wysiłek do minimum.
Programy realizujemy kompleksowo

– tak abyś mógł wykorzystać nasze know-how.
Tobie pozostaje analiza wyników

i cieszenie się sukcesem.

JAK MOŻEMY PRZYGOTOWAĆ TWÓJ PROGRAM
PROGRAM WSPARTY KONKURSEM / LOTERIĄ
TYPOWY PROGRAM MOŻEMY WZBOGACIĆ O ELEMENTY KONKURSU I LOTERII – W TEN SPOSÓB ZWIĘKSZAJĄC JEGO ATRAKCYJNOŚĆ.
INTEGRACJA Z MEDIAMI SPOŁECZNOŚCIOWYMI
ZINTEGRUJEMY PROGRAM Z MEDIAMI SPOŁECZNOŚCIOWYMI, TAK ABY ZWIĘKSZYĆ INTERAKCJĘ Z UCZESTNIKAMI I ABY PROMOWAĆ PROGRAM WŚRÓD KLIENTÓW.
PROGRAM Z ELEMENTAMI GRYWALIZACJI
GRYWALIZACJA JEST ISTOTNYM SKŁADNIKIEM KTÓRY BIERZEMY POD UWAGĘ TWORZĄC PROGRAM B2C – WSZYSTKO PO TO ABY UCZESTNICY ANGAŻOWALI SIĘ Z CAŁYCH SIŁ.
OBSŁUGA INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ, WYCHODZĄCEJ
POSIADAMY WŁASNE STUDIO CATI KTÓRE UMOŻLIWIA NAM PROFESJONALNE PROWADZENIE INFOLINII.