WSPARCIE SPRZEDAŻY

Od wielu lat zdobywamy doświadczenie w zakresie działań wspierających sprzedaż. Dzięki temu potrafimy wpływać pozytywnie na wyniki naszych klientów.

Krótkookresowe działania wspierające sprzedaż, choć nie są programem lojalnościowym, to jednak powielają szereg mechanizmów oraz wymagają zbliżonych kompetencji.

Konkurs –najbardziej znana forma promocji, opierająca się na elemencie rywalizacji lub wiedzy. Wygrywają najlepsi, zgodnie z kryteriami przyjętymi w regulaminie.

Loteria – promocja oparta o losowanie / zdrapki / kody promocyjne. Jest to wymagającą forma promocji – wymaga od agencji dużej wiedzy w zakresie przepisów prawa.

Sprzedaż premiowa – promocja oparta o zakup produktu. Najczęściej przyjmuje postać „kup a otrzymasz”.

ELEMENTY NASZEJ OFERTY
PRZYGOTOWANIE MECHANIZMU
SKUTECZNY MECHANIZM KTÓRY WPŁYNIE NA REALIZACJĘ STAWIANYCH CELÓW I ODPOWIADA GRUPIE DOCELOWEJ.
PRZYGOTOWANIE KONCEPCJI KREATYWNEJ
PRZYGOTOWANIE KONCEPCJI KREATYWNEJ – NIEBANALNE PROJEKTY KTÓRE ZACHĘCĄ UCZESTNIKÓW DO UDZIAŁU W PROMOCJI.
ASPEKTY PRAWNE I KSIĘGOWE
PRZYGOTOWANIE REGULAMINU, ZASAD OPODATKOWANIA NAGRÓD.
DOBÓR NAGRÓD
ZAKUP I WYDANIE NAGRÓD.
ROZLICZENIE AKCJI
LOSOWANIE W PRZYPADKU LOTERII, WYDANIE NAGRÓD ZGODNIE Z REGULAMINEM W PRZYPADKU POZOSTAŁYCH FORM PROMOCJI, DOKONANIE ROZLICZEŃ PODATKOWYCH.
MYSTERY SHOPPER
REALIZACJA BADAŃ TYPU MYSTERY SHOPPER W CELU KONTROLI REALIZACJI ODPOWIEDNICH STANDARDÓW SPRZEDAŻOWYCH.