• ADVERTIVA
  • PORTFOLIO
  • PROGRAMY B2B
  • PROGRAMY B2C
  • E-LEARNING
  • WSPARCIE SPRZEDAŻY
  • BLOG
  • KONTAKT
    Warto wiedzieć
  • Czy program b2b wymaga strony internetowej?
  • Program lojalnościowy a pomiar jego skuteczności
    Proponowane
  • Program lojalnościowy a pomiar jego skuteczności
  • W jaki sposób właściwa komunikacja może wpłynąć na program partnerski?
  • Co to jest welcomepack, co można w nim znaleźć i czy da się to zjeść?
  • Czy program b2b wymaga strony internetowej?
  • Jak zepsuć swój program b2b w sześciu prostych krokach?

Jak zepsuć swój program b2b w sześciu prostych krokach?

Dlaczego jest tak, że niektóre programy cieszą się popularnością, a inne nie są w stanie zagościć na rynku na stałe?

Czy program b2b wymaga strony internetowej?

Dobór odpowiednich narzędzi komunikacji spowoduje, że Twój program lojalnościowy będzie działał lepiej.

Co to jest welcomepack, co można w nim znaleźć i czy da się to zjeść?

Welcomepack to ważny element inicjacji programu.

W jaki sposób właściwa komunikacja może wpłynąć na program partnerski?

Odpowiednia komunikacja ma znaczący wpływ na zachowania nabywców. Jeśli organizujesz program lojalnościowy B2B, znaczenie komunikacji rośnie.

Program lojalnościowy a pomiar jego skuteczności

Na czym polega trudność pomiaru skuteczności programu? Jak struktura kosztów i przychodów wpływa na jego efektywność w czasie?
© Advertiva 2020
  • ADVERTIVA
  • PORTFOLIO
  • PROGRAMY B2B
  • PROGRAMY B2C
  • E-LEARNING
  • WSPARCIE SPRZEDAŻY
  • BLOG
  • KONTAKT
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.