AdobeStock 218022463

Program lojalnościowy B2B – „gotowiec” czy „szyty na miarę”

Czym różni się program lojalnościowy „szyty na miarę” od „gotowca”, czyli rozwiązania wstępnie przygotowanego?
jak wybrac

Jak wybrać firmę która przygotuje program lojalnościowy B2B

Wybór dostawcy na program lojalnościowy nie jest prostym zadaniem a zmiana agencji w trakcie trwania programu wygeneruje wysokie koszty.
nagrody

Nagrody w programie lojalnościowym B2B

Program lojalnościowy opiera się na koncepcji, w której zebrane punkty możemy wymienić na nagrody. Jak dobrać oryginalne i ciekawe nagrody?
instalator

Program lojalnościowy B2B dla instalatorów

Dlaczego program lojalnościowy dla branży budowlanej jest popularnym narzędziem, wykorzystywanym przez producentów materiałów i wyposażenia?
Fotolia 225826621 S

Jak zepsuć swój program b2b w sześciu prostych krokach?

Dlaczego jest tak, że niektóre programy cieszą się popularnością, a inne nie są w stanie zagościć na rynku na stałe?
Fotolia 2137646 S

Czy program b2b wymaga strony internetowej?

Dobór odpowiednich narzędzi komunikacji spowoduje, że Twój program lojalnościowy będzie działał lepiej.
iStock 000001054113Small

Co to jest welcomepack, co można w nim znaleźć i czy da się to zjeść?

Welcomepack to ważny element inicjacji programu.
Fotolia 47530314 XL scaled

W jaki sposób właściwa komunikacja może wpłynąć na program partnerski?

Odpowiednia komunikacja ma znaczący wpływ na zachowania nabywców. Jeśli organizujesz program lojalnościowy B2B, znaczenie komunikacji rośnie.
Fotolia 22440746 XL

Program lojalnościowy a pomiar jego skuteczności

Na czym polega trudność pomiaru skuteczności programu? Jak struktura kosztów i przychodów wpływa na jego efektywność w czasie?