Ładuję...
Centrum Dekoral – Paleta Zysków
Zadanie

Naszym zadaniem było przygotowanie od podstaw skutecznej koncepcji programu lojalnościowego skierowanego do Firm Malarskich oraz Remontowo-Budowlanych będących klientami Centrów Dekoral. Po stronie agencji leżało również przygotowanie kreacji łączącej prostotę przekazu z atrakcyjną formą wizualną oraz administrowanie programem.

Rozwiązanie

Podstawowym kanałem komunikacji z uczestnikami był serwis internetowy, w którym znajdowały się informacje o zasadach programu i system premiowania uczestników. Dodatkowo na stronie uruchomiony został sklep, gdzie użytkownicy programu mogli wymieniać swoje premie na nagrody. Jako kanał wspierający wykorzystywane są wiadomości e-mail oraz SMS. W ramach obsługi programu prowadzona była regularna komunikacja email oraz infolinia. Powyższe działania wsparcia sprzedaży pozwoliły Klientowi na osiągniecie zakładanych celów sprzedażowych.