PROGRAMY B2C

Program dla konsumenta wymaga nie tylko dużej wiedzy o lojalności, lecz także kompetencji w zakresie jego promowania i budowania popularności wśród klientów docelowych.

Nad wdrożeniem i obsługą programów pracuje doświadczony i rozbudowany zespół specjalistów, którzy znają i rozumieją specyfikę programów dla klienta docelowego.

Realizacja skutecznego programu dla konsumentów wymaga nietypowych kompetencji.
Programy tego typu często zawierają elementy konkursu, loterii czy sprzedaży premiowej.

Możesz liczyć na to, że ograniczymy Twój wysiłek do minimum.
Programy realizujemy kompleksowo

– tak abyś mógł wykorzystać nasze know-how.
Tobie pozostaje analiza wyników

i cieszenie się sukcesem.

JAK MOŻEMY PRZYGOTOWAĆ TWÓJ PROGRAM

PROGRAM WSPARTY KONKURSEM / LOTERIĄ
TYPOWY PROGRAM MOŻEMY WZBOGACIĆ O ELEMENTY KONKURSU I LOTERII – W TEN SPOSÓB ZWIĘKSZAJĄC JEGO ATRAKCYJNOŚĆ.
INTEGRACJA Z MEDIAMI SPOŁECZNOŚCIOWYMI
ZINTEGRUJEMY PROGRAM Z MEDIAMI SPOŁECZNOŚCIOWYMI, TAK ABY ZWIĘKSZYĆ INTERAKCJĘ Z UCZESTNIKAMI I ABY PROMOWAĆ PROGRAM WŚRÓD KLIENTÓW.
PROGRAM Z ELEMENTAMI GRYWALIZACJI
GRYWALIZACJA JEST ISTOTNYM SKŁADNIKIEM KTÓRY BIERZEMY POD UWAGĘ TWORZĄC PROGRAM B2C – WSZYSTKO PO TO ABY UCZESTNICY ANGAŻOWALI SIĘ Z CAŁYCH SIŁ.
OBSŁUGA INFOLINII PRZYCHODZĄCEJ, WYCHODZĄCEJ
POSIADAMY WŁASNE STUDIO CATI KTÓRE UMOŻLIWIA NAM PROFESJONALNE PROWADZENIE INFOLINII.

Programy lojalnościowe B2C – co warto wiedzieć?

Program lojalnościowy B2C to program lojalnościowy dla klientów którzy są ostatecznymi konsumentami produktu lub usługi. Najbardziej znanym przykładem są programy na stacjach benzynowych, które w zamian za zakupy premiują klienta punktami, podlegającymi wymianie na nagrody.

 

Programy lojalnościowe dla klientów to zdecydowanie najtrudniejsza forma programu na jaki może decydować się organizacja. W odróżnieniu od działań kierowanych do kanału dystrybucji (program B2B), wdrażając program B2C należy brać pod uwagę następujące ograniczenia:

 

– czy klienci dokonują regularnych zakupów? – jeśli nie, żaden system lojalnościowy dla klientów nie zapewni ich lojalności (np. zakup opon zimowych – dokonujemy go raz na kilka lat).

 

– czy wolumen zakupów oraz marża realizowana na sprzedaży pozwala na realizację progamu? – Jeśli klient dokonuje zakupów o małej wartości, nie jest w stanie otrzymać atrakcyjnych nagród i w efekcie nie będzie lojalny

 

– czy jesteśmy gotowi na poniesienie nakładów na uruchomienie i obsługę programu a także na narzędzia komunikacji z uczestnikami? – Program lojalnościowy dla klientów wymaga nakładów na reklamę programu, tak aby zapewnić mu popularność.

 

 

Kiedy program B2C ma sens? Wtedy, gdy klient może dokonywać zakupów regularnie, a ich wartość (lub marża) pozwala na atrakcyjną gratyfikację. Dlatego rozwiązania tego typu są wdrażane przez sieci gastronomiczne, gabinety kosmetyczne, hotele, biura podróży, stacje benzynowe, kina, czy sieci sklepów.

 

Kompleksowo przygotowujemy programy lojalnościowe B2C dla naszych klientów, oferując im wsparcie na każdym etapie przygotowania programu – od koncepcji, regulaminu, przez dobór odpowiednich narzędzi komunikacji z uczestnikami), na obsłudze prawno-podatkowej i zakupie nagród kończąc.