PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE B2B

Wieloletnie doświadczenie i ponad 50 wdrożonych z sukcesem programów.

Efektywny program lojalnościowy dla firm jest skutkiem dbałości o rozmaite drobiazgi. Realizując ponad 50 programów zdobyliśmy know-how, dzięki któremu potrafimy stworzyć skuteczne rozwiązanie, które pozwoli Ci oszczędzić koszty a program lojalnościowy uczynić zyskownym. Może dlatego wielu klientów kontynuuje z nami wieloletnią współpracę?

Nad wdrożeniem i obsługą programów pracuje doświadczony i rozbudowany zespół specjalistów – account managerów, programistów, grafików kreatywnych i copywriterów. Ponadto współpracujemy z katedrą Strategii Marketingowych na Uniwersytecie Ekonomicznym – dbając o merytoryczne wsparcie naszych pomysłów.

OD KONCEPCJI PO WYDANIE NAGRÓD I OBSŁUGĘ PODATKOWĄ

Możesz liczyć na to, że ograniczymy Twój wysiłek do minimum. Programy lojalnościowe B2B realizujemy kompleksowo – tak abyś mógł wykorzystać nasz know-how. Tobie pozostaje analiza wyników i cieszenie się sukcesem.

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PROGRAMU

6 ELEMENTÓW NASZEJ OFERTY

KONCEPCJA PROGRAMU

Mechanizm, szczegółowe zasady
i narzędzia które zwiększą skuteczność.

programy b2b

KONCEPCJA KREATYWNA

Przyciągające uwagę projekty graficzne,
nazwa programu, pomysł na program.

programy lojalnościowe b2b

WELCOMEPACK

Efektowne zaproszenie do programu, zawierające niezbędne informacje.

programy lojalnościowe dla firm

STRONA WWW

Strona www wraz z oprogramowaniem dzięki któremu można zarządzać programem.

kompleksowe programy lojalnościowe dla firm 2

OBSŁUGA KANAŁÓW KOMUNIKACJI

W trakcie trwania programu będziemy regularnie
komunikować się z uczestnikami i mobilizować ich do aktywnej współpracy.

skuteczne programy b2b 1

ZAKUP I WYDANIE NAGRÓD

Zakupimy i wydamy zarówno nagrody rzeczowe,
jak i karty prepaid doładowane gotówką.

programy b2b a2

JAK MOŻEMY ROZBUDOWAĆ TWÓJ PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

PROGRAM PARASOLOWY
DLA KILKU KANAŁÓW DYSTRYBUCJI (DYSTRYBUTOR, HURTOWNIE, DETAL, PRZEDSTAWICIELE HANDLOWI).
E-LEARNING
MODUŁ DO E-LEARNINGU, DZIĘKI KTÓREMU NIE TYLKO WYNAGRADZASZ, A TAKŻE EDUKUJESZ SWOICH KONTRAHENTÓW I DOSTAWCÓW.
INCENTIVE
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY WZBOGACONY ATRAKCYJNYM WYJAZDEM DLA NAJLEPSZYCH.
WŁASNE STUDIO TELEMARKETINGOWE (CATI)
MOŻEMY WESPRZEĆ TWÓJ PROGRAM LOJALNOŚCIOWY PRZY POMOCY AKCJI TELEMARKETINGOWEJ.
LOTERIA, KONKURS, PROMOCJE
PROGRAM, W RAMACH KTÓREGO DEDYKUJEMY CZĘŚCI UCZESTNIKÓW LOTERIĘ LUB KONKURS, POZWALAJĄCE NA ZDOBYCIE DODATKOWYCH NAGRÓD.
POŁĄCZENIE Z INTRANETEM
DOSTĘP DLA PRACOWNIKÓW RÓŻNEGO SZCZEBLA DO KORPORACYJNEJ BAZY WIEDZY.
MYSTERY SHOPPER
DODATKOWE PUNKTY DLA DETALISTÓW W ZAMIAN ZA SPEŁNIENIE STANDARDÓW SPRZEDAŻOWYCH.
PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE DLA FIRM O CHARAKTERZE MIĘDZYNARODOWYM
MOŻLIWOŚĆ REALIZACJI PROGRAMÓW W KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ.

Programy lojalnościowe B2B – co warto wiedzieć?

Program lojalnościowy B2B (określany często jako program partnerski lub program motywacyjny) to nic innego, jak program lojalnościowy dla firm. Jest on skierowany na budowanie i wzmacnianie relacji pomiędzy producentem a kanałem dystrybucji – dystrybutorem, hurtowniami, podhurtem, sklepami detalicznymi, sprzedawcami, a także własnymi siłami sprzedaży.

 

Z roku na rok, firmy przeznaczają coraz więcej środków na programy lojalnościowe B2B, wyprzedzając tym samym programy konsumenckie. Wynika to z faktu, że uczestnicy są w stanie uzyskać zdecydowanie większe korzyści w zamian za swoje zaangażowanie w program lojalnościowy dla firm, niż w odmianach kierowanych do klienta ostatecznego. Przyczyna leży w większym wolumenie zakupów (lub sprzedaży) którą realizują uczestnicy oraz z regularnej powtarzalności tego procesu. Innymi słowy – programy lojalnościowe B2B dają większe korzyści uczestnikowi niż programy B2C- a to oznacza większe ich zaangażowanie i w efekcie wzrost sprzedaży produktów organizatora oraz wzmacnia ich przewagę konkurencyjną.

 

Programy lojalnościowe dla pracowników

Kompleksowe programy lojalnościowe dla firm oferujemy naszym klientom od lat, wychodząc poza ramy programów skierowanych tylko do zewnętrznych sił sprzedaży. Klientom proponujemy także motywacyjne programy lojalnościowe dla pracowników – wewnętrznych sił sprzedaży, managerów, pracowników, itp. Często łączymy kanał dystrybucji, pracowników producenta i jego siły sprzedaży oraz działania e-learningowe programem, który można określić mianem parasolowego – budującego lojalność w zintegrowany sposób, pomimo zróżnicowanych grup odbiorców.

 

Programy lojalnościowe dla firm

Dobre programy lojalnościowe dla firm wzmacniają zaangażowanie uczestników, przywiązanie do organizacji, a co za tym idzie prowadzi do wzrostu wyników finansowych przedsiębiorstwa. Przygotowując programy lojalnościowe B2B dla naszych klientów, oferujemy im wsparcie na każdym etapie przygotowania programu – od koncepcji, regulaminu, przez dobór odpowiednich narzędzi komunikacji z uczestnikami (mailingi, welcome pack, sms, chat, infolinia, obsługa poczty), budowę platformy informatycznej programu z dostosowanymi do potrzeb back i front-endem, na obsłudze prawno-podatkowej uczestników kończąc. Nasi klienci zlecając nam programy lojalnościowe dla firm zapewniają sobie doradztwo i kompleksową obsługę, a sami mogą skupić swoje siły na rozwoju firmy.