E-LEARNING W MODZIE

Rola e-learningu w marketingu rośnie z dnia na dzień. Epidemia COVID19 spowodowała, że taki kanał komunikacji z uczestnikami stał się jeszcze bardziej popularny. Koncepcję połączenia programu lojalnościowego z systemem typu e-learning realizujemy w Advertivie już od kilku lat.

Efektem tych działań jest między innymi rozwiązanie dla grupy Cersanit, w ramach którego uczestnik zbiera punkty nie tylko za efekty sprzedażowe ale także za realizację szkoleń z zakresu produktowego i technik sprzedaży (więcej na ten temat znajdziecie w portfolio i w menu pod linkiem e-learning).

Dlaczego tak? Przyświecała nam następująca koncepcja: jeśli chcemy żeby sprzedawca sprzedawał więcej produktów, to powinniśmy go nie tylko motywować przy pomocy programu ale także nauczyć jak być lepszym sprzedawcom. W ten sposób dostarczamy narzędzia, dzięki któremu uczestnik programu jest nie tylko zmotywowany ale także lepiej przeszkolony.

 

 

powrót do strony głównej